dinsdag 18 januari 2011

Rozen met gipskruid

Hallo allemaal,

Afgelopen zondag had ik geschreven dat ik met de laatste kaart voor het supplement bezig was.
Ik was bijna klaar met de kaart en toen ging het niet goed met de rand, achteraf was het iets wat ik had kunnen weten. Het gebeurd me nog maar zelden dat ik iets verkeerd snij of verkeerd perforeer.
Tussen twee lijnen moest een perforatiepatroon, nu had ik de lijnen te dicht op elkaar staan en de perforatie kwam op de lijnen, tja.............en dan scheurt het pergamanopapier.
Nu ben ik even met een ander kaartje bezig en daarna begin ik maar weer opnieuw.

Deze Pergamano kaart heb ik zelf ontworpen en geschilderd in de One Stroke techniek, die vind ik echt geweldig om te doen. De kaart is geschilderd met Pintura. Mooie Valentijnskaart, toch? ;-)


Verder heb ik een lintje gebruikt die door de perforaties is geregen en een witte strik van organzalint.

Ik vind het heel leuk om jullie reactie's weer te lezen en ik wens jullie een hele fijne dag.

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.

3 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wat een schitterend hart, waanzinnig mooi geschilderd, super knap.

groetjes jolande

Diana zei

wat een schitterende kaart
en mooi geschilderd

groet diana

Kantvreugde zei

Hallo Frouwkje,
Schitterend is je valentijnshart, toppie.
Groetjes Rita.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...