vrijdag 7 januari 2011

You are in my heart - Never Ending Card

Hallo allemaal,

Een poosje geleden zag ik op een blog een "Never Ending Card", dit is de link voor de tutorial hiervan.
Het leek me heel leuk om deze te maken.
En dat is ook zo, je kan deze kaart blijven draaien, zo leuk!!



Eerlijk gezegd ben ik er niet helemaal tevreden mee, normaal vind ik het erg leuk om bloemetjes etc. erop te plakken, maar dat gaat niet echt met zo'n kaart (dan wordt het een te "dik" geheel).
Achteraf twijfelde ik ook zo aan de papierkeuze. Maar goed, volgende keer beter...... :-)


Ik heb het papier "flowers" gebruikt van studio light, de stempels "hugs!" zijn van Penny Black.
Het witte papier heb ik bewerkt met Distress Ink Old Paper en Vintage Photo en de randen van het scrappapier alleen met Vintage Photo. Ik heb het ingekleurd met de Derwents: 030, 050,070, 110, 130, 170, 180, 190, 360, 400, 430, 510 en 590.


Wat extra margrietjes uit het papier geknipt en iets verhoogd met sileconenkit erop geplakt. Verder heb ik Nestabilitie labels four en een hartjespons gebruikt.


Nu ga ik echt weer verder met de kaarten voor het supplement Perga Colors Exclusief.

Ik wens jullie een hele fijne dag!!

                  Veel liefs,
                 Frouwkje.

2 opmerkingen:

Wil zei

leuk is hij zeg mooie papier ook weer gebruikt

Lia zei

prachtige kaart froukje, mooie kleuren heb je gebruikt
liefs Lia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...