vrijdag 18 februari 2011

De winnaar van de Candy is........

Hallo allemaal,

Zoals ik woensdag al zei, ik had echt niet gerekend op zoveel reactie's en ik vind het echt superleuk dat jullie gereageerd hebben :-D
Alle namen uit deze reactie's heb ik op een apart papiertje geschreven.........in een pot gedaan........... geschud.............en de winnaar is............
                                                    
                         Marcelline

Hartelijk gefeliciteerd Marcelline met het winnen van de Candy en veel plezier ermee!!!
Wil je mij je adresgegevens doorgeven via mijn e-mail adres?
Dan zorg ik dat je het zo snel mogelijk ontvangt.

Jammer voor alle anderen die niet gewonnen hebben :-(
Ik had het echt een ieder van jullie gegund, maar er kan er maar één de winnaar zijn...........

Ik wens jullie een hele fijne dag en ook een fijn weekend!
            
             Veel liefs,
            Frouwkje.

2 opmerkingen:

Wil zei

gefeliciteerd

Unknown zei

hallo frouwkje
ooooo wat een leuke verrassing voor mij
hartelijk bedankt
veel liefs van marcelline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...