vrijdag 21 oktober 2011

Weer thuis

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik jullie heel hartelijk bedanken voor de ontzetttende lieve en opbeurende reactie's hier op mijn blog en ook per e-mail. Dit doet me heel erg goed.

Ook zou ik wel eens een heel positief bericht willen schrijven, maar helaas is dit niet zo.

Sinds vanmorgen ben ik weer thuis.
De reden dat ik 5 dagen plat op bed moest blijven liggen was omdat er een spier los zat.
De chirurg zag dit voordat hij ging opereren. Hij heeft deze spier weer vast gezet aan een bot.
Volgens de chirurg is dit door de kracht van de laatste luxatie gebeurd.
Dit hoorde ik pas na die 5 dagen bedrust.
Nu moet dit ook eerst weer helen.
Ik mag 5 weken minimale oefeningen doen en dan weer echt fysio therapie.
Dat viel best heel erg tegen.
Dit moet toch wel even een 'plekje' krijgen.
Maar ook dat zal wel weer gaan lukken.

Het 'bukken' is ook echt helemaal even niet toegestaan.
De spier moet helen en daardoor mag ik nu niet meer als 70-80 graden bukken.
Als ik b.v. iets op mijn bureaublad heb staan wat verder weg staat dan moet ik eerst gaan staan om het te pakken, anders ga ik te ver over die 70-80 graden heen.
Wat ik dus het allerliefste doe, kaarten maken, zal of op een heel laag pitje staan of misschien helemaal niet lukken.

Het is nog maar zo kort geleden, ik zie het wel. Het zal toch wel iedere dag een beetje beter gaan.
Ik ben wel van plan om jullie blogs te bezoeken en het allemaal een beetje te volgen.

Ik wilde jullie toch even op de hoogte houden.

Fijn weekend!!


               Veel liefs,
              Frouwkje.

10 opmerkingen:

Dineke zei

Nou meid fijn dat je weer thuis bent, ik wist het meeste al maar toch wens ik je heel veel sterkte en we zien elkaar weer gauw. Xxx Dineke

Marjan van der Wiel zei

Heel erg veel sterkte met alles. Ik hoop echt dat het snel beter met je zal gaan.
Liefs, Marjan

anneke's creaties zei

nou dat is toch even slikken als je dat zo hoort,
doe vooral rustig aan en natuurlijk heeeeeeeel veel beterschap.

groetjes anneke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat zit het allemaal tegen zeg bij jou, ik wens je heel veel sterkte.

groetjes jolande

Aartje zei

Hallo Frouwkje, wat jammer dat het allemaal nog zo tegenvalt.
Fijn dat je inmiddels wel weer thuis bent, dat is toch het fijnst. Ik hoop dat je vanf nu iedere dag verbetering gaat merken.
Groeten Aartje

Lia zei

Zit je zeker niet mee, maar wens je alle sterkte en ook die 5 weken gaan voorbij,

groetjes Lia

Wil zei

HOI,
Fijn dat je weer thuis bent,THUIS is toch wel het beste medicijn.
Sterkte en groeten.

WIL

Marlies zei

Wat valt het toch weer allemaal tegen Frouwkje, je hebt ook echt pech. Ik hoop dat het langzaam aan weer beter met je zal gaan en dat je het kaarten maken weer zal kunnen gaan doen. Heel veel sterkte ermee! Liefs, Marlies

Margreet zei

Fijn dat je weer thuis bent.
Wens jou beterschap.
Groetjes Margreet

Neltine zei

Heyy die Frouwkje,

Bedankt voor je bezoekje en berichtje. Ik dachtik ga ook weer eens op bezoek bij jou. Maar wat lees ik hier...Dat klinkt niet erg fijn allemaal. Je zit behoorlijk in de lappenmand. Jakkes zeg.

Ik hoop dat je de moed er nog een beetje in kunt houden. Probeer echt positief te blijven hoor ondanks alles. Het valt niet mee, en ik kan het weten na een paar manden verplichte computer en knutselrust. Maar er komt een tijd dat het weer beter zal gaan.

Veel sterkte ermee en heel vele groetjes,
Neltine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...