dinsdag 8 november 2011

Prettige Feestdagen

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik graag de nieuwe volgers van mijn blog van harte welkom heten!
Ik hoop dat jullie met plezier naar mijn kaarten kijken en misschien ook nog inspiratie op doen ;-)

Deze kaart heb ik gemaakt met het prachtige papier van Bo Bunny -Snowfall collection-.
Alle randen van het papier heb ik bewerkt met de Distresser en Distress Ink Vintage Photo van Tim Holtz.


De snaren van de harp heb ik met een dunne gouddraad geborduurd (helaas niet te zien op de foto). Maar het is een heel leuk effect :-D.
Ik heb de Angel met een Nestabilitie Five uitgestanst. De tekststempel is van Family tekst en heb ik uitgestanst met een Nestabilitie Fancy Tag. Achter de tag een kantje gedaan. Ook heb ik een spica pen gold gebruikt voor de 'besjes' in de haren (ook niet te zien op de foto).

 

De blauwe bloem is van Kaisercraft. Daaromheen wat rozen van geplaatst en 'gouden' stampertjes. De 'pluimen' en gouden trosje is van Magnolia. Op de bloemen nog wat stickles goud (onbekend merk) gedaan.


De copics die ik gebruikt heb:
Gezicht/blos: E51-53-93
Haren en omlijsting harp: E49-27-23
Binnenkant harp: Y28-26
Jurk: BG78-75-72
Wolken: BG11-10
Om de Angel schaduw met BG11-10 en B000

Voor de vleugels en wolken heb ik Stickles Crystal voor gebruikt.

Ik heb de kaart met veel plezier gemaakt en ben er zelf heel tevreden mee.
Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en ik wens jullie een hele fijne dag!!!

               Veel liefs,
              Frouwkje.

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat ziet er weer prachtig uit Frouwke.
Groetjes Jokw

Chantal zei

Sodeknetters Frouwkje, wat een onwijs mooi en beeldschoon kaartje heb je weer gemaakt meis! Wat een supermooie details ook!!! Lieve groetjes, Chantal

Miranda Slagboom-de Groot zei

Het is een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

Marjan van der Wiel zei

Ik vind hem echt prachtig Frouwkje! Wat een mooie kleurencombinatie heb je gemaakt zeg...echt top!
Liefs, Marjan

helma's crafting zei

Wat een mooi kaartje is dit weer.Ook erg veel leuke detsails gebruikt.
groetjes,Helma

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

hier mag je ook wel heel tevreden over zijn, het is een prachtkaart, het afdrukje heb je prachtig ingekleurd.

Groetjes Jolande.

Unknown zei

frouwkje
war is ze prachtig geworden en de afwerking zo prachtig
ik doe je niet na
veel liefs van marcelline

Marianne zei

Ik vind hem weer beeldschoon.
Groetjes Marianne

Marlies zei

Wauw Froukje wat een super mooie kaart!! Ik heb het papier ook pas gekocht, ik vind de kleuren zo mooi! Super mooie afbeelding heb je ook erop en geweldig gekleurd! Ook prachtige bloemen! Een geweldig geheel!!
groetjes, Marlies

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige kaart! Heel mooi van kleur en echt schitterend versierd! Ik kan zien dat dit veel, maar natuurlijk heel leuk, werk is geweest.
Ik zag hier nog veel meer moois, dus ben ik gelijk volger geworden...

Groetjes, Loes

Nicola zei

This is one gorgeous card, a perfect take for our Bright and Sparkly theme this week.
Thank you for joining us at Lili of the Valley.
Hugs,
Nicola

Pop's Cards zei

Beautiful sweetie, thanks for joining us at LOTV this week ♥ Pops x

Agnes zei

Frouwkje daar mag je zeker tevreden mee zijn!
Wat een prachtig kaartje, helemaal geweldig vind ik 'm!
groetjes, Agnes

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart frouwkje en prachtige kleurencombi.

groetjes karin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...