vrijdag 4 november 2011

Wishing you a day that sparkles

Hallo allemaal,

Bedankt voor de superleuke reactie's op mijn vorige kaart hier op mijn blog en ook per e-mail!! Ik lees ze met veel plezier en vind het onwijs leuk dat jullie de moeite nemen om een reactie achter te laten :-))

Ik wilde een kaart maken met alleen maar blauw en zilver. Achteraf was dit nog niet eens zo gemakkelijk.
Maar ik vind hem toch wel leuk geworden.
Het papier is van Magnolia -'Vintage Christmas'-.
Ik heb een kader van zilver karton gemaakt met een nestabilitie three. Dit kader, de rand van het dessignpapier erachter en om de tekststempel heen heb ik bewerkt met Versamark inkt en embossingpoeder wit. Dit verwarmt met de heattool en zo krijg je een leuk sneeuweffect.
Dit is de eerste keer dat ik gebruik heb gemaakt van Versamark inkt en embossingpoeder. Heel erg leuk om te doen en ik vind het ook een leuk effect geven!
Voor de vleugel van Tilda heb ik Pipoos Stardust laser zilver gebruikt. En de witte kantrandjes van Tilda met Stickles Chrystal.

In het kader zit deze schattige stempel van Magnolia 'Sitting Angel Tilda'. 
Achter het kader een MS pons Doily Lace. Ik heb ooit eens bij Xenos lint gekocht, doorzichtig met zilver erop en deze zit daar weer overheen.
Ik heb een pons gebruikt voor de sneeuwsterren en daarop zitten sparkelende brads. Hier en daar nog wat strasssteentjes geplakt.


De bloementoef heb ik gemaakt met zilveren trosjes en een witte bloem (volgens mij van Magnolia). En nog een toefje met witte bloemen. De blauw/witte druppels zijn ook van Magnolia. 


De tekststempel is van Wiff Of Joy en heb ik uitgestanst met een Nestabilitie label ten.
Voor de tekststempel heb ik ook de versamark inkt en embossingpoeder gebruikt.


De copics die ik gebruikt heb:
Huid/blos: E51-53-93
Jurk/maillot: B95-93-91-52
Haar: N4-2-0

Ik ben benieuwd wat jullie van het kaartje vinden en wens jullie een heel fijn weekend!!!

               Veel liefs,
              Frouwkje.

12 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een schitterend kaartje.
En wat een prachtige kleuren.
groetjes Margreet

manuela zei

wat een mooie en schitterend kerstkaartje. en zeer mooie kleuren gebruikt

Groetjes Manuela

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

schitterend kaartje, mooi en sjiek zo in het blauw/zilver.

groetjes jolande

Esther zei

Hoi Frouwkje,

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt en erg mooi in deze kleur.
Groetjes Esther

http://cardsbyesther.blogspot.com

Kitty Dieleman. zei

Prachtig kaartje toch is het je goed gelukt in de kleur blauw.
Een toppertje.

Groetjes Kitty

Marlies zei

Wat een super mooie kerstkaart heb je gemaakt! Prachtige kleur, schattige stempel, geweldige bloementoef en het effect met de embossing poeder vind ik super leuk, dat zal ik ook eens gaan proberen!
groetjes, Marlies

Aartje zei

Frouwkje, deze is zo ongelooflijk mooi echt mega geweldig. Wat een topper. Prachtig in die blauwe en zilverkleure .
Groeten Aartje

Unknown zei

Ben ik weer. Prachtige kaart zo met blauw en zilver. Erg mooi!
groet van Alexan

Agnes zei

Wat een mooi en lief kaartje Frouwkje!
Heerlijk winters.
Ik vond het ook zo leuk om met blauw en zilver te werken om het winter gevoel een beetje te krijgen :)
groetjes, Agnes

Chantal zei

Asjemenou Frouwkje, wat is dit een prachtige kaart en wat een superdetails!!!! Ik ben zoals altijd weer stil en heimelijk verliefd op je prachtige kaart! Lieve groetjes, Chantal

Annette zei

Hoi,wat een mooi kaartje, echt winters zo in het blauw met zilver.
Ik ben meteen je volger geworden hoor.
groetjes Annette.

marcelline zei

frouwkje
ik vind het prachtige kleuren
en mooie afwerking
veel liefs van marcelline

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...