zondag 14 oktober 2012

Winnaar challenge 'Het Canary Blog'

Hallo allemaal,

Tweede berichtje van vandaag...........kan niet wachten tot morgen met het plaatsen hiervan..hihi

Een poosje geleden had ik meegedaan aan de challenge bij 'Het Canary Blog' met een nieuwe digi (Canary Dutch Girl) van Krista Smith. Het viel me ineens op dat ik bij mijn statistieken wel ineens veel bezoekers kreeg via het Canary Blog. Dus gauw even kijken. En..............uit de (dat moet ik toch even vermelden hoor...;-D) 187 inzendingen zijn er 3 gekozen door Krista Smith. En één van de 3 was ik!
Ik ben echt heel verrast en blij dat mijn kaart gekozen is. Ik kan het nog haast niet geloven. Zoveel inzendingen.......

Dit is de link naar mijn kaart.
Nu mag ik een nieuwe rubberen stempel van Krista uitzoeken. Gaaf hé?

Bedankt voor jullie bezoekje en
ik wens jullie nog een hele fijne dag !!


              Veel liefs,
             Frouwkje.

13 opmerkingen:

Marjan zei

Super leuk !! Van harte gefeliciteerd.

Groetjes, Marjan

Kitty Dieleman. zei

Je kaartje was inderdaad super leuk.
Van Harte Gefeliciteerd.

Groetjes Kitty

Unknown zei

frouwkje
eerlijk gezegd "je verdiend het echt"
het is een prachtig werk van jou
geniet maar lekker van jou goed nieuws
dikke knuffels van marcelline

JOKE zei

Vind je het erg als ik er niet echt van op kijk ;-)
Je maakt zulke prachtige dingen dat e wel in de prijzen móet vallen...
Hartelijk gefeliciteerd!!!
Liefs Joke

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

GEFELICITEERD!!!!!!!

groetjes jolande

Diana zei

Geweldig Frouwkje! En hartstikke terecht hoor, hij is fantastisch. Gefeliciteerd!!
Groetjes Diana.

Margreet zei

Hartelijk gefeliciteerd
Groetjes Margreet

www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl zei

Wat gaaaaf Frouwkje heeeeeeel erg gefeliciteerd!
Zie je nu wel lichtjes !!!!!! ;-)
Geniet meid ga maar even lekker stralen je hebt het zo verdiend!

groetjes hanneke

Wilma zei

Hallo Frouwkje,
Van ♥-e Gefeliciteerd en dat kon toch niet uitblijven met zo'n MOOI Hollands kaartje ☺☺☺.
Liefs Wilma

Marlies zei

Gefeliciteerd en heel terecht verdiend. Je kaarten zijn altijd zo mooi en je kleurwerk is schitterend. Dit kaartje is ook een topper! groetjes, Marlies

Wil zei

Hartstikke gefeliciteerd!!!
Je kaart is ook SUPER mooi en leuk.

Groeten WIL

Astrid zei

Van harte gefeliciteerd met je gewonnen prijsje hoor Frouwkje, je had ook een schitterende kaart gemaakt !! Heel veel plezier ermee !

liefs Astrid

Wendy zei

Hoi Frouwkje, ik herinner me je kaart nog heel goed en terecht dat hij er uit is gepikt! Het was ook zo'n mooie kaart, werkelijk prachtig! Gefeliciteerd!
Groetjes, Wendy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...