vrijdag 29 maart 2013

Sam de Notenkraker

Hallo allemaal,

Zo, even een berichtje van mij tussendoor. Ik ben nog steeds bezig met kaarten maken hoor. Ik heb inmiddels twee kaarten af............maar kan het nog niet laten zien :-(.
Er zit één voordeel aan...........zo krijgen jullie volgende maand wel iets meer te zien als anders :-D.
Het lijkt er wel op dat ik tegenwoordig gemiddeld één kaart per week maak. Meer lukt mij echt niet en dat hoeft natuurlijk ook niet. Het blijft het belangrijkste dat ik er plezier in heb.

Mijn man en ik zijn heerlijk een midweekje weg geweest. Vanmiddag zijn we weer thuis gekomen. Heerlijk om er even helemaal tussenuit te zijn. Dat was voor ons toch wel ruim 2 jaar geleden. Door alles wat er gebeurd is, kwam het er niet eerder van.

Ik heb even iets anders om te laten zien. Deze Sam de Notenkraker heb ik tijdens onze 'vakantie' afgemaakt. Ik had hem al helemaal gehaakt. Ook de trommel had ik al in elkaar zitten (er zit een muziekdoosje in, zo leuk!!!). Alleen de rest moest ik nog in elkaar zetten. Maar dat was ik een soort aan het uitstellen, omdat ik weet hoeveel werk dat is. En ook ben ik best vaak wel onzeker of het me lukt. Maar het ging allemaal best wel goed. Zat er alleen even mee hoe ik het gespje en de neus kon borduren. We zijn naar een wolwinkel (in de buurt van ons vakantieadresje) gegaan en daar legde de eigenaresse mij uit hoe ik dat kon doen. Dus ook dat lukte gelukkig!! Ik ben er bij elkaar toch nog zo'n 8 uurtjes zoet mee geweest. Maar het is het waard, vind ik. Ik vind 'em zo leuk geworden. Het patroon is ontworpen door Annemarie Arts en kan je HIER kopen.


Veel dingen vind ik in het 'echt' leuker. Foto's komen toch soms niet zo over als dat het in het 'echt' is. Maar het is niet anders.
Ik heb Sam de Notenkraker gemaakt voor onze kleinzoon Casper, hij is dol op muziek. Zodra hij muziek hoort staat hij al te dansen.............zo schattig :-)


Hij kan er niet echt mee spelen. Al die kleine dingen er aan zijn nog te gevaarlijk voor hem. Maar hij zal er naar mijn idee echt wel van genieten. Als je aan het knoopje aan de voorkant trekt gaat het muziek doosje spelen 'It's A Small World After All'. We gaan op 2e paasdag gezellig eten bij mijn zoon en schoondochter en neem ik Sam de Notenkraker mee voor Casper. Ik ben benieuwd naar zijn reaktie!!

Bedankt voor jullie bezoekje en de supergave en leuke reactie's op mijn vorige kaart.
Ik vond de reactie's echt overweldigend en weet soms niet hoe ik hier op 'moet' reageren.
Dus zeg ik simpel DANK JULLIE WEL!!!!!
Ik ben door de vakantie ook heel weinig op blogs geweest, maar dat ga ik nu ook weer meer doen ;-)
Ik hoop dat jullie hele fijne paasdagen hebben, geniet ervan!!

              Veel liefs,
             Frouwkje.

16 opmerkingen:

Jolita zei

Wat is ie leuk geworden Frouwkje! Heel origineel met het muziekdoosje er in. Casper zal hem geweldig vinden :-).
Lieve groet,
Jolita

Aartje zei

Frouwkje, hij is geweldig geworden. Fantastisch ik denk dat je kleinzoon er heel blij mee zal zijn.Groeten, Aartje

Unknown zei

frouwkje
van harte welkom terug thuiskomen van jullie tussen uit.ja een leuke trommelaar ,wat zal jou kleinzoon heel blij mee zijn
ik wens jou en jou familie een prettige paasweekend
hey toevallig op 2de paasdag komt nio ook de eerste pasen vieren
veel liefs van marcelline

Sinikka zei

een verborgen talent zie ik. Hij is heel leuk geworden. Knap dat je dat ook kan.
Mooi dat je er even tussenuit bent geweest en hebt genoten.
Gr. Sinikka

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke muzikale aap,wauw,ik vind hem echt gaaf.Wat zal Casper opkijken en wat fijn zo'n creatieve oma. Ik viel net nog bijna van mijn stoel omdat ik het kaartje hieronder zag,WAUW,dat is prachtig,schitterend,geweldig,etc,etc. Je bent gewoon een kunstenares Frouwkje,wat een beauty,lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Hoi Frouwkje,
Wat een mooie Sam de Notenkraker heb je gemaakt, leuk met het muziekdoosje in de trommel. daar is Casper vast heel blij mee.
Wens je hele fijne Paasdagen, liefs van Ans

Richtsje zei

Ja, dit is toch super leuk om te zien Frouwkje, geweldig dit lieve aapje, dit zal Casper heel leuk vinden!! Jij ook fijne paasdagen en lekker nagenieten van je vakantie weekje!

Groetjes Richtje

Henriëtte zei

Leuk aapje Frouwkje, zal hij vast blij mee zijn.
Fijne paasdagen, geniet er van.

Groetjes Henriëtte

Agnes zei

Ooooh, wat gaaf Frouwkje!
Het is idd nog iets te gevaarlijk voor het kleine manneke maar als zijn mamma het opwindt kan Casper er toch van genieten!
Wens jou ook gezellige Paasdagen samen met gezin!
groetjes, Agnes

Ida zei

Ohh wat een schatje, mooi hoor!
Fijne dagen
L

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat gaaf!!!!!
daar zal Casper vast van genieten, ik wil wel geloven dat er veel werk in zit, maar het resultaat mag er zijn.
fijn paasweekend.

groetjes jolande

Margreet zei

Wat prachtig Frouwkje.
En lekker dat jullie er even tussen uit zijn geweest.
Hele fijne paasdagen
Groetjes Margreet

nans'creablog zei

Chapeau Frouwkje. Om dit zelf te maken moet je toch wel heel handig zijn. Ik zou er niet aan durven beginnen. Je aapje is super, echt heel mooi en je kleinzoon zal er zeker veel plezier aan beleven.

Fijne weekend.
Groetjes, Nans

Yvonne zei

Wat ontzettend gaaf, echt geweldig!!
liefs Yvonne

Unknown zei

Wat een geweldig leuke notenkraker! Ik weet zeker dat je kleinzoon hier keer op keer naar zal kijken en luisteren! Super gedaan!
Liefs Angelique

Angélique zei

Jeetje wat ben jij creatief zeg en maak je mooie dingen, complimenten hoor.
Groetjes Angelique

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...