vrijdag 20 november 2015

Create and Learn 2

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer wat van mijn werkjes laten zien die ik in mijn blogpauze heb gemaakt.

Deze afbeelding heb ik gekleurd naar aanleiding van een les van september 2015: "Create and Learn" van Kit and Clowder. Heel veel weer geleerd. Eén van de dingen was hoe je een eigen achtergrond maakt in Word.
Dat vond ik echt niet zo gemakkelijk. En alles wat tegen kon zitten, dat zat het ook. Ik had in september 2015 net een nieuwe laptop. Dus er gingen aardig wat dingen in eerste instantie helemaal niet goed. Maar het is gelukt!! :-D
Alleen de vitrage moest met de hand ingetekend worden, maar natekenen (aan de hand van een tutorial van Alyce Keegan van Kit and Clowder) gaat me wel redelijk af ;-).
Verder kan ik echt niet tekenen :-P. Ook het kleuren van vitrage, bubbles, lichtstralen, behang en vloerbedekking geleerd :-).
De digi is van Mo Manning -Bubbles girl-.

'klik'op de foto voor een vergroting ;-)
Het katje is een een clipart plaatje. Die heb ik er nog als extra in gedaan en gekleurd.

De onderstaande afbeelding heb ik gekleurd naar aanleiding van een les van oktober 2015: "Create and Learn" van Kit and Clowder.Wat vond ik deze onwijs leuk om te doen!! En weer veel geleerd natuurlijk ;-).
Tussendoor ben ik met de Skin and Hair class bezig van Alyce Keegan.


De digi is van Faery Ink -Gabbie Halloween witchfire digital stamp-.

In de volgende post laat ik jullie nog wat meer zien van wat ik mijn blogpauze heb gedaan ;-).
Bedankt voor jullie bezoekje en voor de leuke reactie's en complimenten op mijn vorige post (Create and Learn)!!
Ik wens jullie een hele fijne avond!!


1 opmerking:

Margreet zei

Wow wat een prachtig
Groetjes Margreet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...