maandag 22 februari 2016

Create and Learn februari 2016

Hallo allemaal,

Allereerst heel hartelijk bedankt voor de leuke reactie's op mijn (swatch/journal) boekje.
Iedere keer weer zo leuk om te lezen :-).

Vandaag wil ik jullie graag de Create and Learn les van februari laten zien.
Ik hoop dat jullie het nog niet zat zijn ;-).
Voorlopig nog genoeg te leren en te kleuren.......Het blijft leuk :-).
De digi is van Molly Harrison -Dragon's Orb Fairy Dragon-.

'klik' op de foto voor een vergroting :-)




De foto's spreken voor zich, toch?
Het enige wat ik er nog van kan zeggen is dat ik het met mijn Copic Markers heb gekleurd.

Fijn dat jullie weer langs zijn geweest. Ik ben weer heel benieuwd hoe jullie het vinden.
Een hele fijne dag verder :-).


4 opmerkingen:

Petra zei

je hebt het weer prachtig gekleurd Frouwkje. Ik begrijp wat je bedoelt hoor. Ik vind het ook veel te leuk om te kleuren.
Lieve groet,
Petra

JOKE zei

Oh wat vind ik dit toch knap!!! Ik vraag me af hoeveel uur er in zitten....
Een stempel inkleuren is één ding maar met die hele achtergrond....super hoor....
Liefs Joke

Wil zei

Oh,zo mooi,kan er niet genoeg naar kijken !!!!
Mijn komplimenten hóór.
En het verveelt nooit hóór

Margreet zei

Wat schitterend en wat een prachtige kleuren
Groetjes margreet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...