maandag 11 april 2016

Flowers....flowers....flowers

Hallo allemaal,

Ik heb kortgeleden de 'Elements of Nature Class' van Alyce Keegan aangeschaft.
En.....wat is dit een supergave class!! Weer zo veel nieuwe technieken geleerd en ik vind het zoooooo leuk om te doen!! :-D.

Even een kleine impressie:

Daffodil
'klik' op de foto voor een vergroting
Rose
Lavender + Rusty Can

Lilies
Hydrangeas
Pansies

Ik ga er voorlopig nog even mee verder ;-).
Bedankt voor de superleuke reactie's en complimenten op mijn Mixed Media project!! :-D.
Leuk dat jullie weer langs zijn geweest :-D
Ik wens jullie een hele fijne avond!! :-D


7 opmerkingen:

Marjanne zei

wat prachtig zeg!!

Petra zei

Hi Froukje,
Ze zijn allemaal stuk voor stuk super mooi meid. Jij hebt ook al heel wat copics bij elkaar gescharreld in de loop der jaren. Ik moet er nog een boel aanschaffen.

Vooral doorgaan Froukje het is een lust om naar te kijken.

Lieve groet,
Petra

JOKE zei

Ik heb moeite om hier copics in te zien....wat een resultaat.....geweldig gedaan weer Frouwkje
Liefs Joke

Aartje zei

Wat ziet dit er weer geweldig mooi uit, prachtig weer.
Groeten, Aartje

Wil zei

Oh,Frouwkje ,wat mooi,super mooi !!!!!
Ik zou niet weten welke ik zou moeten kiezen als mij dat gevraagd zou worden.
Het is een plezier om er naar te kijken

Groeten WIL

Scraptastisch zei

Het plezier wat je erin hebt, spat van het scherm, hihi Geweldig wat jij allemaal al hebt geleerd...en ik vind het fantastisch om te zien Frouwkje!!! Ik ga wel kiezen...de kan met blauwe druifjes, het is net zink en ik hou van blauwe druifjes, haha maar ze zijn allemaal prachtig gekleurd!
Liefs van Gerie

Renate zei

Wauw!!! Dit ziet er super goed uit!!!
Heel veel plezier nog met de class.

-xies- Renate.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...