maandag 28 augustus 2017

Kit and Clowder Monthly Marker Class juni 2015

Hallo allemaal,

In april 2015 begon Alyce Keegan (Kit and Clowder) met maandelijkse lessen. Ik twijfelde toen nog of ik er wel aan mee zou doen.
Maar......3 maanden later....ben ik toch aan de maandelijkse lessen begonnen.
Nu kregen we een poosje geleden de kans om een paar maandelijkse lessen alsnog aan te schaffen....dus...heb ik de eerste 3 ook nog aangeschaft.

Dit is er één van.
De maandelijkse les van juni 2015.
Nu alleen nog van april en mei 2015.....dan heb ik alle maandelijkse lessen (tot nu toe) gemaakt.

Nooit spijt van gehad...wat heb ik ondertussen veel geleerd!!!
Ook weer van deze les :-D

De digi is van Ching Chou Kuik -Hi Deer-

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien ;-)
Hele fijne dag/avond verder en bedankt voor jullie bezoekje!!





3 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik blijf in herhaling vallen Frouwkje, het is prachtig om te zien! Fijn dat je nu ook de eerste 3 lessen nog hebt, dan is het compleet hè!
xx Gerie

Wil zei

Goed besluit om alsnog deze lessen aan te schaffen.
Want ook dit is weer een super mooie creatie,
die mooi gekleurd is.

Groet WIL

marion zei

Deze les vond ik ook onwijs leuk inkleuren, vooral het hertje vond ik gaaf te doen, omdat ik heel graag dieren inkleur. Je kleursel is zoals altijd supergaaf, mooi om te zien, liefs, Marion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...