zaterdag 17 februari 2018

Kit and Clowder Monthly Pencil Class Januari 2018

Hallo allemaal,

In mijn vorig blogbericht had ik geschreven dat ik ook (naast de Copic Marker lessen) af en toe een potlodenles zou doen.
Ik vind het kleuren met potloden zoooooooo onwijs leuk om te doen......ik ben echt helemaal 'om' en heb me aangemeld om iedere maand beide lessen te doen.
Dus zowel voor de Copic Markers als voor de potloden :-D
Want....ik ga natuurlijk niet stoppen met kleuren met de Copic Markers want dat is ook veel te leuk om te doen.

Maar nu mijn kleurwerkje (met de potloden) van Januari:

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)

Alles gekleurd met Prismacolor Premier potloden.

De maandelijkse lessen zijn altijd op A-5 formaat zodat ik het eventueel ook nog kan inlijsten in een fotolijstje van 13 x 18 cm ;-)
Natuurlijk zou ik de digi's ook nog kunnen verkleinen.
Maar dat doe ik niet. Ik vind het wel mooi zo in dit formaat.

De digi is van Ching Chou Kuik 'Animal Horse Rose Fantast Fairy Girl'
Hoewel ik de digi's van Ching Chou Kuik wel wat treurig vind kijken zijn ze verder onwijs mooi en ook heel leuk om te kleuren :-D

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne avond!!





4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi ingekleurd weer Frouwkje en wat weet jij heldere kleuren met je potloden te krijgen, top.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Wat zul jij relaxed zijn van al dat inkleuren Frouwkje, hihi Heel knap dat je ook zo mooi met kleurtjes kan kleuren!
Lieve groetjes van Gerie

Wil zei

Ook het inkleuren met potloden gaat je super goed af,Mijn komplimenten hóór !!!

Groet WIL

Petra zei

Wat leuk te lezen dat je zoveel schik hebt met de potloden. Gaat het met je handen? Het gaat je goed af, prachtig gekleurd.
Lieve groet,
Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...