zondag 11 maart 2018

Kit and Clowder Monthly Class Pencils Augustus 2017

Hallo allemaal,

Deze superleuke digi van The Paper Shelter 'A little bit grumpy' heb ik gekleurd met mijn Prisma kleurpotloden.
Volgens mij heb ik nog nooit zo lang over een maandelijkse les gedaan. Maar het was het iedere minuut waard ;-)
Zooooo supergaaf om te doen :-D
Het is een les van augustus 2017 die ik deze maand met korting kon aanschaffen ;-)
De achtergrond heb ik zelf getekend (met behulp van de video tutorial).

'klik' op de foto voor een vergroting ;-)


Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te zien.
Bedankt voor jullie bezoekje en ik wens jullie een hele fijne avond!

5 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ik heb het je al eerder gezegd Frouwkje, je moet knipvellen gaan uit brengen met jouw ingekleurde afbeeldingen, wat is het weer beeldig!!! je tekenwerk sjappoo!
liefs Gerie

Margo zei

Wat prachtig Frouwkje, ik was aan het twijfelen maar ga toch maar overstag denk ik :)
Groetjes
Margo

lenywim35 zei

Mooi gekleurd Frouwkje. ookdeachtergrond is erg frai. grts leny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw, ik zit zowat met mijn neus tegen het scherm Frouwkje. Súper-, supermooi vind ik dit. Alles klopt en die getekende achtergrond erbij...geweldig.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

ps, zoals je ook die bomen door de vleugeltjes heen laat schemeren...zucht, ik ben er helemaal weg van.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...